” Copiii au o nevoie impulsivă de a învăța și de a descoperi și orice stimul constituie pentru ei o posibilă șansă de a reacționa într-un mod nou.” (Milton H. Erickson)
• comportamente specifice /neobișnuite
• întârziere în dezvoltarea limbajului receptiv și expresiv
• tulburare de spectru autist (TSA) și/sau ADHD
• victime ale violenței în familie
• victime ale neglijenței în familie
• dependențe și adicții
• afecțiuni psiho-somatice grave sau în curs de recuperare după afecțiuni grave
• în situație de risc sau care aparțin unei minorități etnice
”Mai tineți minte Creionul fermecat? Și pe Petrică, baiatul care, ori de cate ori avea o problemă și era trist, se pomenea cu piticul care-i aducea creionul fermecat și toate necazurile dispăreau? Creionul fermecat dădea viață oricărui desen creat de Petrică și astfel toate problemele își găseau calea spre rezolvare. Iar piticul? … piticul era magic, desigur.”
(text Dorothéa Ionescu)
TIPURI DE TERAPIE:
Terapia prin joc
Terapia prin limbaj audiovizual
Terapia de integrare senzorială
Terapia pentru tulburări de dezvoltare ale limbajului
Terapia pentru dezvoltarea abilităților de comunicare
Tehnici de relaxare și terapie ericksoniană
Tehnici terapeutice combinate pentru tulburări de neurodezvoltare
PSIHOTERAPIE COPII
Ședința are o durată de 50-90 minute
CONSILIERE PARENTALĂ
Ședința are o durată de 50-90 minute
PROGRAMARE:
Psihoterapeut Dr. RODICA BUZOIANU
Adresă: Str. Theodor Aman, nr. 27, sector 1, București
Tel: 0721 94 74 31
Email: rodicabuzoianu@yahoo.com
Rodica Buzoianu, medic, psihoterapeut, manager cultural și președinte al Asociației UMA ED ROMÂNIA. O perioadă a activat ca medic în tratarea dependențelor, într-o unitate de sănătate mintală din București, unde alături de terapia medicamentoasă exista o nevoie imperioasă a serviciilor de psihoterapie în procesul de vindecare și schimbare pe termen lung. Și-a completat studiile cu o formare în Hipnoză clinică, relaxare și terapie ericksoniană. În prezent, lucrează ca psihoterapeut pentru adult, copil și familie. A ales o pregătire complementară în medicină, psihoterapie și cultură pentru că este interesată să înțeleagă sănătatea și boala într-o manieră adaptată complexității ființei umane. În domeniul cultural, prin colaborări cu diferiți artiști, a inițiat o serie de proiecte de cercetare aplicată asupra utilizării creativității și a gramaticii limbajului audiovizual pentru a crea un răspuns al persoanei dincolo de capacitatea directă de percepție a acesteia. Mai mult de două decenii de experiență profesională în lucrul individual dar și de grup (ateliere, tabere, simpozioane de creație), având ca centru de interes beneficiari vulnerabili, din medii defavorizate sau aparținând minorităților etnice. De-a lungul timpului, ea a însoțit mii de copii, adolescenți și tineri în parcursul lor existențial și cel profesional. Preferă să lucreze în echipe pluridisciplinare, alături de artiști, medici, psihologi, logopezi, psihoterapeuți, asistenți sociali, profesori. Lista poate continua cu alte și alte categorii de oameni.